در پی بارندگی‌های شدید در جنوب کرمان انجام شد؛ 

تماس تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان که از دوشنبه در جنوب استان کرمان حضور دارد، وضعیت بارندگی و سیلاب در این منطقه را جویا شد. 

محمد‌مهدی فداکار سه‌شنبه شب ۲۸ فروردین در بازدید و بررسی چند نقطه در معرض سیل شهرستان منوجان از جمله پل عباس‌آباد و سیل‌بند طالقان گفت: ۴۸ کیلومتر لایه‌رویی رودخانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان طی پارسال انجام شده  است و با این اتفاق علی رغم اینکه بیشترین بارش را در منوجان داشتیم؛ اما شاهد کم ترین خسارت هستیم. 

وی تصریح کرد: مسئولان کشور نیز پیگیر اوضاع استان و جنوب کرمان هستند و وزیر کشور از طریق تماس تلفنی جویای وضعیت منطقه بود.

استاندار کرمان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های استان برای مدیریت هر چه بهتر بارندگی در جنوب استان، بیان داشت: یکی از کار‌های مهم و موثر انجام شده طی پارسال، راه‌اندازی پل دهنو بود که موجب تسهیل راه ارتباطی ۳۰ روستا شد و هم اکنون نیز تردد به خوبی در حال انجام است. 

استاندار کرمان همچنین ازرودخانه چغوکی شهرستان منوجان بازدید کرد.

فداکار در ادامه با حضور در روستای ماه کنگان و ادای احترام به شهدای گمنام گفت: ماه کنگان پارسال هنگام وقوع سیل به زیر آب رفته بود و خساراتی به بار آورد؛ اما به واسطه احداث سیل‌بند خوشبختانه امسال برایش هیچ مشکلی به وجود نیامده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار